ortopédiai szakrendelés

A RENDELÉS KEZELÉSEK CSÍPŐSZŰRÉSRE ONLINE BEJELENTKEZÉS ÁRLISTA ELÉRHETŐSÉGEK

Mozgásszervi ultrahang vizsgálat

A modern ortopédiai vizsgálat fontos kiegészítése RTG vizsgálat mellett a mozgásszervi ultrahang, amely mindig, gyorsan és olcsón elérhető.

Egy példa és segítség a csípőízületi gyulladástól rettegő szülőknek:

Csípőízületi gyulladás ( Transitoricus Coxitis) biztosan ultrahang vizsgálattal igazolható, de ha gyógyúlt az is!!

Egy igazi coxitis UH képe!! 5-6 mm-es tok-nyak távolság különbség esetén egyértelmű a coxitis.

Véleményem szerint a csípőízületi gyulladást számos tévhit kíséri:

1. UH vizsgálat kell azonnal --- ez nem igaz, az igazi csípőízületi gyulladásnak jellegzetes tünetei vannak, a gyermek főleg reggel felkelés után erősen sántítani kezd, csípőjét kirotálva és hajlítva tartja (olyan mintha lábujjhegyen menne)
Tehát UH csak gyógyulás igazolására kell, mert késöbb a gyulladáscsökkentő mellett a gyermek már nem panaszos, de a csípőízület belhártyagyulladása UH-on még jól látszik. Általában a ultrahangon látható toktágulat 3 hét alatt rendeződik. Adddig nem javasolt a terhelés.

2. Olyan mértékű tehermentesítés kell, hogy mozdulatlanul fekszik és a szülő a WC-re is kézben viszi a gyereket ---- Ez valóban ideális lenne csak a csípő és nem az egész beteg gyerek szempontjából. Mint gyakorló szülő én is állítom, hogy megoldhatatlan. Tehát WC-re lassan elmehet a lakásban a gyerek, sőt az étkező asztalhoz is leülhet. Persze fontos a gyermeket nyugalomban tartani, bevethetjük ilyenkor még a számítógépes játékokat, meséket is. A betegség 2. hetében már iskolába vihető autóval, persze szünetben nem mehet le, és liftezés javasolt ahol megoldható. Kisebb gyermek ilyenkor tolókával már kivihető az utcára.

3. Perthes betegség gyakran kialakul ---- Nem, a fiúk veszélyeztetebbek és főleg 5-7 éves kor környékén. Lányoknál és más korban kicsi rá az esély.

A felnőttkori  szerzett lúdtalp
A felnőttkori szerzett lúdtalp
Mi a tibialis posterior ín diszfunkció (PTTD) ?
PTTD  betegséget gyakran nevezik "felnőttkori  szerzett lúdtalp"-nak. Bár ez a betegség gyakrabban csak az egyik lábat érinti, néhány esetben kétoldali is lehet. PTTD általában progresszív, ami azt jelenti, hogy folyamatosan egyre rosszabb, különösen akkor, ha nem kezelik időben.
Ultrahangos csecsemő csípőszűrés
A csecsemők első csípőszűrésnek ideális időpontja az első hat hét, minél korábban látjuk a babát, annál biztosabb, hogy az észlelt betegség műtét nélkül gyógyítható.
A vizsgálat rövid, a babát semmilyen kellemetlenség nem éri!
Lökéshullám terápia
Hatékony és mellékhatás mentes fájdalom csillapítás
Rendelő címe:
9700 Szombathely,
Semmelweis Ignác u. 4-6.
Térkép és útvonaltervezés hozzánk
Bejelentkezés telefonon:
Hétköznapokon 08.00 - 17.30

A RENDELÉS

Magamról
KEZELÉSEK

Mozgásszervi ultrahang vizsgálat
A gyermekkori "lúdtalp" kezelése
Ultrahangos csecsemő csípőszűrés
Lökéshullám terápia
Hyaluronsavas ízületi injectio
Lábsebészet
Egynapos sebészeti lehetőség
Dongaláb kezelése
A felnőttkori szerzett lúdtalp
Gerincferdülés, Scheuermann betegség gondozása
Achilles ín kezelésének egy lehetősége
Saját vérplazma terápia
Protézis műtétek
A Denevér ágy
CSÍPŐSZŰRÉSRE ONLINE BEJELENTKEZÉS
ÁRLISTA
Copyright © 2013. Minden jog fenntartva.